פרסום תוכן שיווקי כזריקת דחף לאתרים חדשים

פרסום תוכן שיווקי כזריקת דחף לאתרים חדשים

כאשר מקימים אתר אינטרנט חדש ומעוניינים לקדם אותו בגוגל בצורה מהירה ויעילה ככל הניתן, מומלץ לנקוט בכמה פעולות פשוטות יחסית אשר יספקו לאתר סוג של “בוסטר” – זריקת דחף. שימוש מושכל ונכון בתוכן שיווקי, שירות בניית קישורים ופרסום כתבות – כל אלו יכולים להעניק לאתר שלכם דחיפה משמעותית אשר תאיץ את תהליך הקידום האורגני

כיצד יכול לתרום משמעותית שימוש נכון בתוכן שיווקי לקידום האתר שלכם? לאן מומלץ לפנות בהקשר זה ומדוע? כפי שנראה מיד, לא כל סוג של תוכן שיווקי בתשלום הוא אכן משתלם ו”נכון” מבחינת קידום אורגני. רק אם עושים זאת בצורה מקצועית ומושכלת מקבלים את התוצאות המיוחלות.

תוכן שיווקי בתשלום, פרסום מאמרים ובניית פרופיל קישורים חיצוניים – קידום אתר חדש

על מנת לקדם אתר חדש בצורה יעילה ועקבית, כזו שבאמת תעלה אותו למקום טוב בתוצאות החיפוש הרלבנטיות וגם תשאיר אותו שם לאורך זמן, נדרש לנקוט במספר פעולות שונות. אחת מהן היא כאמור להעשיר את האתר בתוכן – הן תוכן אשר עולה אל האתר עצמו והן תוכן המפורסם באתרים אחרים, ומקשר אל האתר המקודם. תוכן הוא אחד האלמנטים המרכזיים עליהם שמים מנועי החיפוש דגש, מפני שמדובר במדד מתבקש למידת האיכות, הרלבנטיות והערך המוסף שמציע האתר.
לכן, פרסום תוכן שיווקי עם קישורים עשוי להיות מתבקש – האתר החדש זקוק לכמות מסוימת של תכנים באופן שוטף (מדי חודש), ותכנים אלו צריכים להיות כתובים בצורה מסוימת, טובה ו”נכונה” – עליהם לעסוק בנושא בו מתמחה האתר ולהציע ערך רלבנטי ומשמעותי לגולשים, להיכתב בצורה נכונה וברורה מבחינה דקדוקית ותחבירית, לכלול ביטויים ומילות מפתח מסוימות בהן רוצים לקדם את האתר ועוד. את כל זה בעל אתר חדש אינו יודע בדרך כלל לעשות, ואינו אמור לדעת. בדיוק לשם כך מוצעים שירותי פרסום כתבות בתשלום, על פי הזמנה ובהתאם לדרישות הספציפיות של עולם קידום האתרים האורגני.
לצד שירותי כתיבת תוכן שיווקי מוצעים גם שירותים “משלימים” שונים, אותם צריכים לרוב על מנת להשתמש בתוכן השיווקי בצורה יעילה. לדוגמה – פרסום מאמרים בתשלום או קניית קישורים הם שירותים רלבנטיים נוספים, אשר פעמים רבות נכללים תחת השירות של כתיבת תוכן שיווקי. מאחר וחלק משמעותי מהתוכן צריך להתפרסם כאמור באתרים אחרים, חיצוניים לאתר המקודם, כמובן שלא מספיק רק לכתוב את התוכן. צריך גם להעלות אותו לאתרים אחרים, וכמה שאתרים אלו יהיו אתרים יותר גדולים ו”מוצלחים” (לפחות מבחינת גוגל, תעבורת גלישה וכיוצ”ב…) כך תרומתו של התוכן המועלה בהם לקידום האתר שלנו תהיה גדולה יותר. לא כל אחד יכול להעלות תוכן בכל אתר. נדרשים לשם כך ידע וקשרים, ואלו נכללים במסגרת שירותי פרסום כתבות וקניית קישורים לקידום.

לפנות למי שמתמחה בדיוק בתחומים אלו לצורך קבלת התוצאה הטובה ביותר

לאחר שהבנו טוב יותר את הצורך (והאפשרות) להשתמש בשירותים כמו כתיבת תוכן שיווקי, פרסום כתבות וקניית קישורים לצורך מתן זריקת דחף משמעותית לאתר חדש שעולה לאוויר, נותר להבין למי מומלץ לפנות על מנת להפיק את מירב התועלת מפעולות אלו.
כמובן שהתשובה היא כי כדאי לפנות לאנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחומים אלו. לרוב מדובר במקדמי אתרים אשר פועלים בתחום כבר שנים ומחזיקים בקשרים ענפים אם אינספור בעלי אתרים שונים, כולל אתרים חזקים בהם מתבקש לפרסם כתבות ומאמרים. הם גם יספקו לכם את כותבי התוכן אשר יכתבו עבורכם תוכן רלבנטי ואיכותי, כך שהשירות כולו ניתן במקום אחד.
זהו ה”בוסטר” המתבקש עבור כל אתר חדש אותו אנו רוצים להצליח לקדם בגוגל במהירות האפשרית…

חברת לינק4 ווב נותנת את השירות המקצועי והאדיב ביותר בתחום של בניית פרופיל קישורים באמצעות פרסום כתבות.
כיתבו לנו ואנחנו ניתן לכם את כל מה שאתם צריכים כמקדמי אתרים לבניית פרופיל קישורים ללקוחות שלכם.

מעוניינים לקבל מחירון פרסום כתבות עם קישורים לקידום בקובץ אקסל למייל? כתבו לנו!

דילוג לתוכן