ריכזנו כאן את רוב האתרים המארחים שלנו בהם תוכלו לפרסם תוכן שיווקי / תוכן ממומן / כתבות / מאמרים עם קישורים. במחירון שלנו תוכלו לראות את כל האתרים שלנו להעלאת קישורים.
בחנות שלנו האתרים ממויינים לפי נושאים. תוכלו לראות כאן דוגמאות לכל פרסום כתבה / תוכן שיווקי / תוכן ממומן וכן את וותק הדומיינים וציוני האתר המארח.
תוכן שיווקי עם קישורים – החלק בקידום אורגני שעדיף לא לעשות בעצמכם
אחת המטרות הראשונות של אתרי אינטרנט המייצגים בתי עסק וחברות היא כמובן לעקוף את המתחרים ולהגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש שמציע גוגל לגולשים, עבור חיפושים הרלבנטיים לנושאים בהם עוסק אותו בית עסק. קיימות דרכים רבות ושונות להשגת מטרה זו, המרכיבים כולם יחד את עולם קידום האתרים, בפרט קידום אורגני. פרסום והפצה באתרים שונים של תוכן שיווקי המכיל קישורים אל האתר הוא אחד החלקים החשובים בקידום אורגני מקצועי, כמו גם אחד התחומים בהם עדיף לפעול בסיועם של אנשי מקצוע
מדוע פרסום תוכן שיווק / ממומן המכיל קישורים חיצוניים אל האתר הוא חשוב ומרכזי כל כך עבור כל מערך מקצועי ויעיל של קידום אתרים אורגני? מדוע דווקא בנושא זה מומלץ להיעזר בשירות מקצועי ובאנשי מקצוע המתמחים בבניית קישורים, בניגוד אולי לתחומים אחרים בעולם קידום האתרים?
פרסום תוכן ממומן עם קישורים ובניית פרופיל קישורים חיצוני
קודם כל, חשוב להבין על מה בדיוק אנחנו מדברים כאן – קישורים חיצוניים (או "קישורים נכנסים") הם לינקים המופיעים בתוך טקסטים כמו כתבות מקצועיות ומאמרים, אותם אנו מפרסמים באתרים אחרים, חיצוניים לאתר שלנו. אותם לינקים מקשרים את הגולש המקליק עליהם ישירות אל האתר שלנו, אל עמוד הבית או אל דף ספציפי ורלבנטי באתר.
פרופיל קישורים חיצוניים אמור לכלול קישורים מתכנים חדשים אותם נפרסם באתרים חיצוניים באופן שוטף, מדי חודש, כאשר קיימת כמובן חשיבות מכרעת לזהות האתרים בהם מפרסמים את התכנים, לאופי התכנים עצמם, לטקסט העוגן ממנו יוצא הקישור ולמאפיינים טכניים שונים נוספים.
בניית פרופיל שכזה משרתת כמה מטרות מרכזיות הרלבנטיות לקידומו של האתר בגוגל – הקישורים החיצוניים אמורים להגדיל את תעבורת הגולשים הנכנסים אל האתר שלנו ולהגדיל את החשיפה שלו, בפרט בקרב גולשים אשר קיים סיכוי טוב יחסית כי יתעניינו במה שיש לאתר/בית העסק שלנו להציע. כמו כן, פרופיל קישורים חיצוניים איכותי ומושקע מאותת לגוגל כי אותו אתר הוא סוג של סמכות בתחומו, מקור ידע בתחום בו הוא עוסק אליו מפנים אתרים רבים אחרים, ולכן הוא כנראה רלבנטי עבור גולשים המחפשים אחר מידע באותו תחום. הרלבנטיות הזו היא אחד הפרמטרים שחשובים ביותר לגוגל כאשר הוא מדרג אתרים ומחליט אילו תוצאות חיפוש להציע ראשונות לגולשים, ולכן תרומתם של קישורים חיצוניים לקידום האתר היא מכרעת כל כך.
מדוע מומלץ לפנות לאנשי מקצוע לצורך בניית פרופיל קישורים לקידום אורגני?
עולם קידום האתרים, בפרט קידום אורגני, מורכב כאמור מכמה וכמה תחומים שונים ופעולות שיש לבצע באתר עצמו, כמו גם באתרים אחרים. רבות מן הפעולות הללו יכולים בעלי האתרים או עובדיהם לעשות בכוחות עצמם. למשל, כתיבה והעלאה של תוכן מקצועי לאתר באופן שוטף, שיפור חוויית הגלישה באתר והתאמתו למכשירים מסוגים שונים וכיוצ"ב. מובן כי התוצאות הטובות ביותר מתקבלות לרוב כתוצאה משירותי קידום אורגני מקצועיים הכוללים את כל הפעולות הללו גם יחד, אך לפחות בחלק מהמקרים ובחלק מן הזמן ישנן פעולות שאנחנו (בעלי האתר ו/או עובדיו) יכולים לעשות לבד, בכוחות עצמנו.
לא כך במקרה של בניית פרופיל קישורים נכנסים איכותי ו"חזק". לשם כך נדרש יותר מאשר לכתוב תוכן ולהכניס בו קישורים – נדרשים קשרים רבים וענפים עם אתרים אחרים, כאשר מדובר באתרים מסוימים ולא באחרים. על מנת שקישורים חיצוניים יהיו באמת אפקטיביים וישפיעו משמעותית על מאמצי הקידום האורגני, חשוב שהם יופיעו בטקסטים המפורסמים באתרים חזקים למיניהם, כאלו הזוכים לתעבורת גלישה רבה ומוערכים על ידי גוגל. כמו כן, צריך לדעת אילו תכנים מתאימים, כיצד והיכן להכניס בהם קישורים, באיזו תדירות לפרסמם וכו'.
לצורך כל זה קיים כיום שירות קניית קישורים – שירות מקצועי אשר מאפשר לבעלי אתרים לקנות את האפשרות לפרסם תכנים באתרים רלבנטיים ולהטמיע בהם קישורים המפנים אל האתר שלהם. אנשי המקצוע המציעים שירות זה מחזיקים בקשרים עם אתרים "חזקים" שונים, ומבינים גם בקידום אורגני כך שיידעו בדיוק כיצד לפרסם ולהטמיע את הלינקים, באיזו תדירות לעשות זאת וכו'. במקרה זה מדובר בפעולה מורכבת יחסית הדורשת היכרות, קשרים ושיתוף פעולה נרחב עם בעלי אתרים אחרים. לכן מומלץ לבצע אותה דרך אנשי מקצוע המציעים שירות מקצועי של בניית קישורים.
למידע נוסף על קישורים כנסו לדף הבית שלנו
https://link4web.co.il
פרסום תוכן שיווקי – מה חשוב לדעת ומהי חשיבותו?
תוכן שיווקי / תוכן ממומן מהווה מבחינות רבות רכיב מרכזי והכרחי במערך הקידום האורגני של האתר, ולכן גם במערך השיווק והפרסום של בית העסק אותו מייצג האתר. שימוש נכון ומקצועי בפרסום כתבות בתשלום לקידום האתר יכול לספק יתרון משמעותי על פני המתחרים, ולסייע להזניק את האתר (ואת העסק שלכם) קדימה
קיימות דרכים ושיטות רבות להשתמש בתוכן שיווקי ופרסום כתבות לקידום בית העסק, בפרט לצורך קידום אורגני (או ממומן) של אתר האינטרנט. אחת הנקודות הראשונות שחשוב להכיר בהקשר זה היא כי לא כל צורת שימוש בתוכן שיווקי היא בהכרח רצויה או מועילה, ואף מעבר לכך – שימוש לא נכון בכלי זה יכול ממש לפגוע באתר ובמאמצי הקידום שלכם. לכן, פרסום כתבות – הן פרסום תוכן ממומן והן פרסום מאמרים בתשלום כחלק ממערך הקידום האורגני, הוא תחום בו מומלץ להיעזר באנשי מקצוע דוגמת מקדמי אתרים וכותבי תכנים מקצועיים.
אחת הנקודות החשובות ביותר בכל הנוגע לשימוש נכון בתוכן ממומן היא האתרים בהם אנו מפרסמים אותו. לא בכל אתר בו נפרסם נקבל את אותה התועלת לקידום האתר שלנו, וכאמור במקרים מסוימים פרסום באתר הלא נכון יכול אף ממש לפגוע בדירוג שלנו, ולעכב את מאמצי הקידום בכמה חודשים טובים (אם לא יותר…). זה עשוי למשל לקרות כאשר מתפתים לפרסם כתבות באתרים "מזויפים", אשר הוקמו אך ורק למטרות קידום אתרים ואינם מרכזים תעבורת גלישה שוטפת ו"אותנטית". אתרים שכאלו ניתנים לזיהוי על ידי אלגוריתם החיפוש של גוגל, וכך הוא יכול לאבחן האם אנחנו מנסים "לרמות" במאמצי הקידום שלנו. במידה וכן, העונש על כך עלול להיות הורדה משמעותית במקום בתוצאות החיפוש בו יופיע האתר שלנו, ומשם קשה מאוד לחזור ולהתקדם ביעילות.
לכן, מומלץ בחום לפרסם כתבות בתשלום (ותוכן שיווקי וממומן באופן כללי) באתרים אמיתיים, אותנטיים וגם חזקים מבחינת הקידום שלהם עצמם, דוגמת האתרים המופיעים לעיל. כל אחד מהאתרים הללו הוא אתר אשר פעיל כבר תקופה ארוכה, נהנה מתעבורת גלישה שוטפת רחבה ויציבה יחסית ומציע לגולשים הנכנסים אליו מידע רב ומגוון וערך מוסף אמיתי בתחום זה או אחר. כלומר, אלו הם אתרים "אמיתיים" במונחים של גוגל, ולכן כאלו בהם נרצה שהתוכן שלנו יופיע. קישור אל האתר שלכם שיוצא מאתר שכזה שווה הרבה יותר מאשר קישור מתוך תוכן המפורסם באתר חלש, בלתי מוכר או מזויף.
החשיבות של תוכן שיווקי / ממומן איכותי
אנשים רבים, ובפרט בעלי אתרים חדשים, אשר אינם מעורים בתחומים של שיווק דיגיטלי וקידום אתרים אורגני טועים לעיתים לחשוב כי בכל הנוגע לתוכן ממומן מה שחשוב זה הכמות והתדירות – לפרסם כמה שיותר מאמרים, כתבות ופוסטים באופן שוטף ויומיומי, עם הרבה מילים ובקצב פרסום גבוה. "לדחוף חזק", מה שנקרא…
חשוב מאוד להבין כי תפיסה זו שגויה מיסודה! אמנם חשוב לפרסם תוכן שיווקי ולעשות זאת על בסיס קבוע, אך הכמות אינה הקריטריון החשוב ביותר או היחידי, וגם בנוגע לתדירות הפרסום, הכלל של "כמה שיותר יותר טוב" אינו בהכרח רלבנטי.
קודם כל, על תוכן שיווקי ממומן המייצג את האתר שלכם (למשל, כזה אשר עולה באתרים חיצוניים וכולל קישורים אל האתר שלכם) להיות תוכן איכותי, כזה שאתם מוכנים לעמוד מאחוריו. הכוונה לתוכן אשר כתוב בצורה רהוטה וקוהרנטית, ללא שגיאות כתיב או תחביר מסורבל וקשה לקריאה. כמו כן, חשוב שאותו תוכן יכיל אינפורמציה רלבנטית, אמיתית ומדויקת בנוגע לתחום בו עוסק האתר שלכם, בעצם התחום בו אתם מתמחים. אחרת, מי שקורא את התוכן הזה יתאכזב במוקדם או במאוחר לגלות כי מה שקרא היה לא מדויק או חסר אינפורמציה אמיתית ומועילה, ובהתאם לא יבקר באתר שלכם ולא יהפוך ללקוח או לעוקב. במילים אחרות – חשוב שתציעו ערך מוסף של ממש לקוראים ולגולשים המבקרים באתר שלכם. זו הדרך הטובה ביותר לבנות אמינות, לבסס את האתר שלכם לאורך זמן ולבנות תעבורת גלישה רחבה ויציבה. זו הדרך למשוך גולשים ולקוחות פוטנציאליים מצד אחד, ולאותת לגוגל כי אתם אתר אמין ומקצועי אשר באמת מסייע לגולשים (ולכן ראוי לקידום והמלצות של גוגל…) מצד שני.
אנחנו מציעים שירות בניית קישורים אשר יבטיח כי התוכן השיווקי בו תשתמשו יהיה אכן תוכן איכותי ורלבנטי, אך גם כי יפורסם במקומות הנכונים, באופן ובתדירות אופטימאליים בכל הנוגע לשיקולי קידום אורגני.
אצלנו תמצאו הן את האפשרות לקנות את התכנים עצמם מכותבי תוכן מקצועיים המתמחים בכתיבת מאמרים במגוון נושאים שונים (הכותבים מבצעים תחקיר מקדים בתחום בו עוסק האתר שלכם, ומחזיקים בניסיון רב בכתיבה רהוטה, עניינית ו"נכונה" מבחינת פרמטרים של קידום אורגני), והן את האפשרות של פרסום כתבות באתרים חזקים ואמינים. החבילה הכוללת הנדרשת מבחינת פרסום מאמרים בתשלום לקידום אורגני יעיל ויציב לאורך זמן.