בניית קישורים

בניית קישורים

בניית קישורים חזקים לאתר מהווה חלק מרכזי ועיקרי בכל אסטרטגייה של קידום אתרים אורגני, אך צריך כמובן לדעת כיצד לעשות זאת נכון על מנת לראות תוצאות בפועל. בפרט, חשוב להתייחס לפרמטרים כמו תדירות הקישורים החדשים שמוסיפים לפרופיל הקישורים החיצוניים, וסוגי הקישורים הספציפיים בהם משקיעים.

כל מקדם אתרים מקצועי ובקיא ישלב כאמור הוספה שוטפת וקבועה של קישורים חיצוניים באסטרטגיית קידום האתרים שבאחריותו, מפני שזה מאז ומתמיד היווה את אחד הפרמטרים העיקריים אותם בוחן אלגוריתם הדירוג של גוגל. בנייה הדרגתית זו של בניית פרופיל קישורים נעשית לרוב באמצעות פרסום כתבות עם קישורים, אך חשוב לדעת באיזו תדירות לפרסם קישורים חדשים, ובאילו סוגים של קישורים להשקיע, אם ברצוננו למקסם את התועלת שקישורים אלו יתרמו לקידום האתר שלנו.

מעוניינים לקבל מחירון של פרסום מאמרים בקובץ אקסל למייל? כתבו לנו כאן!

צפו במחירון שלנו. המחירים הוגנים, שירות מקצועי ואדיב של בניית קישורים, וניתן לשלם לאחר הפרסום.
אתם שולחים אלינו את המאמרים כולל התאריך בהם אתם רוצים שהמאמר יפורסם, אנחנו מפרסמים ושולחים אליכם את הלינק של הפרסום.

לקראת סוף החודש אתם מקבלים אקסל מפורט עם כל הקישורים.
מקדמי אתרים, לנוחויותכם ניתן לפצל את החשבוניות אם אתם רוצים לחייב ישירות את הלקוח שלכם.

בניית קישורים לקידום אתרים – מה הופך קישורים חיצוניים לאפקטיביים?

הוספת קישורים חיצוניים (Inbound Links) המפנים מאתרים אחרים אל האתר שלכם, היא חלק מרכזי ומהותי מקידום אורגני אפקטיבי ויציב. מדוע? ממספר סיבות שונות, ביניהן סיבות טכניות וכאלו הקשורות לקידום (SEO) גרידא, כמו גם כאלו הקשורות למוניטין ולטראפיק שקישורים חיצוניים מייצרים עבור האתר שלנו. במאמר הבא ננסה להתחקות אחר המאפיינים אשר הופכים קישורים חיצוניים לאפקטיביים ומוצלחים מבחינת קידום אתרים.

מה הופך קישור חיצוני זה או אחר ל”מוצלח” יותר או פחות, ומאפשר לו לתרום לקידום האורגני של האתר שלנו לאורך זמן? להלן מספר קריטריונים ומאפיינים מרכזיים שכדאי להכיר בנוגע לפרופיל הקישורים החיצוניים של האתר שלכם ולקחת לתשומת לבכם כשאתם מנסים לבחור שירות בניית קישורים:

דירוג האתר ממנו יוצא הקישור – ככל שהאתר בו אנו מפרסמים תוכן בו מוטמעים קישורים אל האתר שלנו יהיה אתר “חזק” ואיכותי יותר בעיני גוגל, כך התרומה של קישור זה לקידום האתר שלנו תהיה גדולה יותר. מה הופך אתר לחזק ואיכותי? בגדול, כאשר מדובר באתר מוכר, גדול וותיק אותו גוגל “מעריך” ומדרג במקום גבוה בתוצאות החיפוש הרלבנטיות. אלו הם לרוב אתרים עם טראפיק יומיומי נרחב יחסית, וכאלו הנחשבים לסוג של סמכות בתחומם.

מיקום הקישור באתר המארח – בכל אתר אינטרנט ישנה היררכיה מסוימת של עמודים. עמוד הבית או העמוד ה”ראשי” הוא לרוב החזק ביותר, וככל שמתרחקים ממנו אל ה”פריפריה” של האתר, כך מדובר בעמודים חלשים יותר. ככל שהתוכן והקישור המפנים אל האתר שלנו יופיעו במקום מרכזי יותר באתר המארח, כך הם יתרמו יותר לקידום האתר שלנו.

מספר הקישורים הכולל המופיע באותו דף – ככל שבעמוד בו מופיע הקישור אל האתר שלנו כולל יותר קישורים נוספים, כך תרומתו של הקישור עבורנו תהיה נמוכה יותר. ניתן לחשוב על כך בצורה הבאה: לכל אתר ולכל עמוד באתר יש מידה מסוימת של כוח או השפעה מבחינת גוגל. כשמופיעים קישורים רבים באותו העמוד, אותו “כוח” מתחלק בין כולם, ולכן כל קישור בעצם מקבל ממנו פחות תועלת

מידת הקשר בין נושא האתר המארח לאתר שלכם – עדיף שהאתרים בהם אתם מפרסמים תוכן עם קישורים המפנים אל האתר שלכם יהיו אתרים בעלי קשר מסוים לתחום בו עוסק האתר שלכם, או לפחות אתרים כלליים יחסית (דוגמת אתרי חדשות או אתרים העוסקים בשלל נושאים שונים), ולא כאלו המתמקדים אך ורק בנושא מסוים אשר אינו קשור בכלל אל האתר שלכם. אין זאת בהכרח אומר כי גוגל מיד “תעניש” או לא תתגמל את האתר שלכם עבור קישור המופיע באתר אשר אינו עוסק בנושא בו עוסק האתר שלכם. אבל גוגל כן עשויה להבין מהר יחסית כי אין קשר בין האתרים (למשל, אם כמעט אף גולש לא יקליק על הקישור), ובמקרה זה לא תתרום יותר מדי לקידום האתר שלנו בגין קישור ספציפי זה.

קישורים שמייצרים עבורנו טראפיק – קיים מדד פשוט ונוח להבין עד כמה קישור חיצוני מסוים הוא אפקטיבי או לא – כמה גולשים הגיעו דרכו אל האתר שלנו. מלבד לתרומה מבחינת האופן בו רואה גוגל את האתר שלנו, האפקטיביות של קישורים חיצוניים נמדדת פשוט בכמות הטראפיק שהם מצליחים לייצר עבורנו – כמה גולשים חדשים הם מביאים אל האתר שלנו? זה כמובן לא כל הסיפור מפני שחלק חשוב מתפקידם של קישורים חיצוניים קורה “מאחורי הקלעים” ונוגע לאופן בו גוגל מאפיינת את האתר שלנו, אבל גם הטראפיק הישיר שהקישור מייצר הוא מדד חשוב ורלבנטי.

כיצד נבטיח בניית קישורים אפקטיביים?

אז בהינתן כל זה – כיצד ניתן ומומלץ לפעול על מנת להבטיח כי פרופיל הקישורים החיצוניים שאנחנו בונים עבור האתר שלנו יכיל קישורים אפקטיביים, כאלו שבאמת יתרמו למאמצי הקידום שלנו?

ובכן, הדרך המקצועית והמומלצת ביותר היא לעבוד עם שירות בניית קישורים, הניתן על ידי אנשי מקצוע מהתחום (אנשי קידום אתרים המתמחים בבניית קישורים). אנשי מקצוע אלו נמצאים בקשר עם אתרים גדולים וחזקים רבים ושונים ויכולים לפרסם עבורכם את התוכן באתרים אלו, מה שלא מתאפשר לכל בעל אתר אשר אינו מעורה בעולם הקידום האורגני.

הם גם ידעו איזה תוכן כדאי לכתוב, איזה סוג של טקסט עוגן כדאי שיופיע בכתבה, כמה קישורים לפרסם ובאיזו תדירות וכיוצ”ב.

אנו מציעים לכם שירות בניית קישורים מקצועית, מהירה ונוחה.

 

בהצלחה!!

בניית קישורים חיצוניים לקידום אתרים – במה מדובר ומדוע זה חשוב?

אם התעניינתם בנושא של קידום אתרים אורגני עבור האתר שלכם, וודאי נתקלתם לא פעם בביטויים כמו “קישורים חיצוניים” או “בניית קישורים”. בפועל, מדובר באחד הנדבכים החשובים במערך קידום אורגני מוצלח, וכזה שצריך לדעת לבנות בצורה מקצועית ומוקפדת.

 

מהם קישורים חיצוניים לקידום אתרים, מדוע הם חשובים כל כך ומהי הדרך המומלצת לעשות זאת נכון ובצורה אפקטיבית?

 

בניית פרופיל קישורים חיצוניים לקידום אתרים – במה בדיוק מדובר?

כאשר שואפים לקדם אתר בצורה אורגנית בגוגל ולגרום לו להגיע למקומות גבוהים בדירוג תוצאות החיפוש הרלבנטיות, יש לבצע מספר פעולות שונות על מנת שגוגל יזהה את האתר שלנו כאתר איכותי וככזה המציע ערך מוסף ממשי לגולשים, ולכן יקדם אותו במעלה הדירוג. בין הפעולות הללו ניתן למנות פרסום מאמרים ותוכן בעל אינפורמציה רלבנטית לתחום בו עוסק האתר בתוך האתר עצמו, ביצוע של אופטימיזציה לדפי אתר, שיפור חוויית הגלישה והמשתמש באתר, התאמתו לגלישה ממכשירים ניידים וקטנים וכאמור – פרסום כתבות באתרים אחרים, והטמעת קישורים בתוך תוכן זה אשר מפנים אל האתר שלנו. אלו הם הקישורים החיצוניים המדוברים, אליהם מתייחסים גם כאל “קישורים נכנסים”, או באנגלית – “Inbound links”.

קיימות אפשרויות רבות ודרכי פעולה שונות לצורך בניית פרופיל קישורים חיצוניים עבור האתר שלכם, וקיימת חשיבות למאפיינים רבים בקישורים עצמם ובמקום בו הם מופיעים (לכך נגיע בהמשך). אך חשוב להכיר תחום זה ולהבין כי מדובר בענף מרכזי וחשוב בעולם הקידום האורגני, בלעדיו קשה מאוד לקדם אתר באופן אפקטיבי ויציב לאורך זמן.

מדוע קישורים לקידום אורגני חשובים כל כך?

קיימות מספר סיבות לכך שנהוג לייחס חשיבות רבה כל כך לקישורים חיצוניים כחלק ממערך הקידום האורגני של האתר. סיבה מרכזית אחת היא כי מדובר באחת הדרכים העיקריות והיעילות ביותר לאותת לגוגל כי האתר שלנו הוא אתר “רציני” ואיכותי, כזה המציע ערך מוסף משמעותי לגולשים המגיעים אליו. אחרי הכל, המטרה של גוגל היא להפנות גולשים לאתרים בהם הם אכן ימצאו את מה שהם מחפשים. כך מנוע החיפוש מבצע את מטרתו בצורה הטובה ביותר והופך לכלי מרכזי וחיוני כל כך. כאשר באתרים רבים ו”חזקים” למיניהם מופיע קישור אל אתר מסוים, האלגוריתם של גוגל מבין מזה כי אותו אתר כנראה מציע אינפורמציה ו/או שירות טוב עבור הגולשים המבקרים בו, ומתגמל אותו באמצעות קידומו במעלה דירוג תוצאות החיפוש.

מלבד לאופן בו גוגל רואה את פרופיל הקישורים החיצוניים של האתר שלנו (מה שניתן לכנות – “מאחורי הקלעים”…), קישורים אלו גם מסייעים באופן ישיר להביא גולשים נוספים ותעבורת גלישה גדולה יותר אל האתר שלנו, במידה ומדובר בקישורים אפקטיביים אשר בנויים בצורה נכונה. כלומר, ככל שהאתר שלנו “מרושת” ומקושר יותר אל אתרים חיצוניים שונים, כך עולים סיכוייו למשוך אליו גולשים.

בכל מקרה, קישורים חיצוניים הם פשוט חלק מרכזי ואינטגראלי ממערך קידום אורגני מקצועי, חלק שכדאי לטפח ולבנות עבור אתר אותו מנסים לקדם באפקטיביות.

בניית קישורים אפקטיבית – כיצד לעשות זאת נכון?

אז לאחר שהבנו מהם קישורים חיצוניים וכי הם חשובים ביותר עבור קידום אורגני אפקטיבי לאורך זמן, מגיע השלב הטכני – כיצד לפעול ומהי הדרך הנכונה לעשות זאת בפועל?

ובכן, חשוב להכיר את התחום ולהבין כי לא כל קישור שנציב בכל אתר ובכל מקום באותו אתר בהכרח יתרום לקידום האתר שלנו. במצבים מסוימים הוא עשוי אפילו לפגוע במאמצי הקידום שלנו, גם בצורה חמורה ומשמעותית.

למשל, על מנת שקישור חיצוני יהיה אפקטיבי כדאי שיופיע באתר אשר נתפס על ידי גוגל כחזק ואיכותי יחסית, ובאתרים אלו לא תמיד קל להצליח לפרסם כתבות. בנוסף, חשוב שהקישור יופיע בדפים מסוימים באתר ולא באחרים, שהטקסט הספציפי ממנו יוצא הקישור (טקסט העוגן) ייבחר בקפידה ועוד שלל פרמטרים להם חשוב לתת את הדעת.

על מנת לעשות זאת בצורה הנכונה והאפקטיבית ביותר, דרך הפעולה המומלצת היא עבודה עם שירות בניית קישורים. זהו שירות הניתן על ידי מקדמי אתרים מקצועיים המתמחים בקישורים חיצוניים, יודעים כיצד לעשות זאת, איך ובאילו אתרים לפרסם, ומחזיקים בקשרים הדוקים עם בעלי אתרים חזקים למיניהם בהם כדאי לפרסם כתבות עם קישורים. בחלק מהמקרים, שירות זה כולל אף את כתיבת התוכן עצמו, כך שאתם (בעלי האתר) לא צריכים לדאוג לשום דבר נוסף.

מעוניינים לקבל מחירון פרסום כתבות עם קישורים בקובץ אקסל למייל? כתבו לנו כאן!

דילוג לתוכן