שירות בניית קישורים

שירות בניית קישורים

בניית קישורים חזקים לאתר מהווה חלק מרכזי ועיקרי בכל אסטרטגייה של קידום אתרים אורגני, אך צריך כמובן לדעת כיצד לעשות זאת נכון על מנת לראות תוצאות בפועל. בפרט, חשוב להתייחס לפרמטרים כמו תדירות הקישורים החדשים שמוסיפים לפרופיל הקישורים החיצוניים, וסוגי הקישורים הספציפיים בהם משקיעים.

אצלנו התשלום לאחר פרסום הכתבות
כיתבו לנו בווטסאפ לתאום תנאי תשלום

כל מקדם אתרים מקצועי ובקיא ישלב כאמור הוספה שוטפת וקבועה של קישורים חיצוניים באסטרטגיית קידום האתרים שבאחריותו, מפני שזה מאז ומתמיד היווה את אחד הפרמטרים העיקריים אותם בוחן אלגוריתם הדירוג של גוגל. בנייה הדרגתית זו של בניית פרופיל קישורים נעשית לרוב באמצעות פרסום כתבות עם קישורים, אך חשוב לדעת באיזו תדירות לפרסם קישורים חדשים, ובאילו סוגים של קישורים להשקיע, אם ברצוננו למקסם את התועלת שקישורים אלו יתרמו לקידום האתר שלנו.

צפו במחירון שלנו. המחירים הוגנים, שירות מקצועי ואדיב וניתן לשלם לאחר הפרסום.
אתם שולחים אלינו את המאמרים כולל התאריך בהם אתם רוצים שהמאמר יפורסם, אנחנו מפרסמים ושולחים אליכם את הלינק של הפרסום.

לקראת סוף החודש אתם מקבלים אקסל מפורט עם כל הקישורים.
מקדמי אתרים, לנוחויותכם ניתן לפצל את החשבוניות אם אתם רוצים לחייב ישירות את הלקוח שלכם.

מהי התדירות האופטימאלית להוספת קישורים לקידום אתרים?

הנקודה הראשונה שחשוב להבהיר היא כי בתחום כמו קידום אתרים בכלל, ובניית קישורים בפרט, אין פרמטרים מדויקים ו”קשיחים” שתמיד נכונים עבור כל אתר ובכל מצב. קידום אתר תלוי במיליון ואחד פרמטרים שונים אשר עשויים להשתנות ממקרה למקרה, כך שהכי טוב שנוכל לקבל בנוגע לשאלות כמו תדירות הוספת קישורים אופטימלית זה תשובות כלליות יחסית, או כיוון כללי אליו כדאי לשאוף.

בניית קישורים חיצוניים המפנים אל האתר אמורה להיעשות במקביל להוספת תוכן גם באתר עצמו, או עלייה בפעילות זו או אחרת באתר. אחרת, העלייה החדה בקישורים חיצוניים לא תהיה מוסברת בצורה “טבעית” וגוגל עשוי להתייחס להוספה זו כמלאכותית יתר על המידה, כזו אשר אינה באמת משקפת עלייה בערך שמעניק האתר לגולשים המבקרים בו. לכן, כאשר אנחנו מוסיפים קישורים חיצוניים נרצה בד בבד להוסיף גם כתבות ותוכן נוסף לאתר עצמו, או לדאוג לעלייה נוספת בפעילות בו (דוגמת הרחבת התנועה אל האתר, הוספת דפים, הוספה של קישורים פנימיים וכיוצ”ב).

בכל זאת, אם נרצה לתת כמה כללי אצבע – לא מדויקים ולא מחייבים, אך כאלו המצביעים על הכיוון הכללי – נאמר כי עדיף להוסיף קישורים (לינקים) חדשים מדי חודש בחודשו, ויותר מקישור אחד. בין שניים קישורים לחמישה קישורים הם מספרים שיתאימו למרבית האתרים (שוב, כתלות במאפיינים רבים נוספים של האתר, התחרות בה הוא פועל ועוד…).

בנוסף לכך, חשוב להוסיף את הקישורים מהסוגים המתאימים והנכונים, ולא לכל סוגי הקישורים אותו משקל ואותה תרומה לקידום אורגני של האתר.

בחנות של link4web אתם יכולים לראות את כל האתרים המארחים בהם אתם יכולים לפרסם
תוכן שיווקי עם קישורים

מעוניינים לקבל את מחירון הפרסום המלא בקובץ אקסל למייל שלכם? צרו קשר!