מחירון פרסום כתבות עם קישורים

מחירון פרסום כתבות עם קישורים

אצלנו התשלום לאחר פרסום הכתבות
כיתבו לנו בווטסאפ לתאום תנאי תשלום

מחירון קישורים - פרסום כתבות עם קישורים

קניית קישורים ופרסום כתבות – דרך מי כדאי לעשות את זה?

בעלי אתרי אינטרנט רבים מעוניינים לקדם את האתר שלהם באפקטיביות בתוצאות החיפוש של גוגל, ופונים לאסטרטגיות שונות של קידום אורגני. אחד המרכיבים המרכזיים בקידום אורגני אפקטיבי הוא פרסום תוכן באתרים חיצוניים, והוצאות קישורים אל האתר שמנסים לקדם. קניית קישורים ופרסום כתבות בתשלום מהווים כלים בסיסיים והכרחיים לצורך בניית פרופיל קישורים איכותי, אך חשוב לדעת כיצד ודרך מי לעשות זאת על מנת שהתוצאות אכן יהיו טובות.

מה חשוב להכיר ולקחת בחשבון כאשר עוסקים בבניית פרופיל קישורים חיצוניים, קניית לינקים ופרסום תוכן שיווקי בתשלום? בפרט – דרך מי כדאי ומומלץ לפעול על מנת שהאסטרטגיה אכן תשיג את מטרותיה, ולא תפגע במאמצי הקידום של האתר (מה שיכול לקרות בקלות, כאשר לא יודעים מה עושים…)?

פרסום מאמרים בתשלום וקניית קישורים – כיצד עושים זאת בהצלחה?

על מנת שאסטרטגיה של פרסום כתבות בתשלום באתרים חיצוניים לאתר שמנסים לקדם אכן תהיה מוצלחת ואפקטיבית, חשוב לעשות את זה כמו שצריך ודרך האנשים הנכונים.

למה הכוונה ב”כמו שצריך”? ובכן, מבחינת התוכן עצמו חשוב שהוא יעמוד בכמה קריטריונים חשובים: עליו להיות תוכן “איכותי” אשר באמת מכיל אינפורמציה רלבנטית בתחום בו הוא עוסק. על התוכן להיות כתוב בשפה תקנית ובצורה ברורה, לכלול מילות מפתח וביטויים מסוימים מספר מסוים של פעמים (לא יותר מדי), להיות באורך מסוים, לעלות לאתרים חיצוניים במועדים הנכונים ובתדירות נכונה וחשוב במיוחד – להיות מפורסם באתרים טובים ו”חזקים”. על פי רוב מדובר באתרים עם הרבה “טרפיק” (תעבורת גלישה יומיומית), אך לא כל אתר שזוכה להרבה כניסות מדי יום הוא בהכרח מתאים או אופטימאלי לצרכי הקידום ובניית פרופיל הקישורים החיצוניים של האתר שלנו.

בקיצור – צריך לדעת מה עושים ולהתייחס למגוון רחב של דרישות ופרמטרים שונים. לכן, הדבר המתבקש והמומלץ ביותר לעשות הוא לעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים והרלבנטיים, אשר כבר מחזיקים בידע, בהבנה ובקשרים הנדרשים על מנת לעשות עבורנו את העבודה. כמובן שמקדמי אתרים הם המועמדים המתבקשים במקרה זה, אך לא כל מקדם/ת אתרים בהכרח יהיו באותה רמה מקצועית, או יצליחו להכניס את התוכן והמאמרים שלכם לאתרים המתאימים והנכונים.

בפרט, כדאי לעבוד עם מקדמי אתרים אשר מתמחים בפרסום כתבות בתשלום – כתיבה ופרסום של תוכן שיווקי או תוכן מקצועי עבור קידום אורגני של אתרי אינטרנט. הם לרוב יציעו לכם שירות הכולל הן את אספקת התוכן עצמו (באמצעות כותבי תוכן מקצועיים עימם הם עובדים) והן את הקישור לאתרים הרלבנטיים בהם כדאי לפרסם את המאמרים. אנשי מקצוע הפועלים בתחום מסוים זה כבר שנים מחזיקים בקשרים ושיתופי פעולה עם בעלי ומנהלי אתרים גדולים, חזקים ורלבנטיים למיניהם, ויוכלו לדאוג לכך שהתוכן הכולל קישורים אל האתר שלכם יצליח להיכנס ולהתפרסם באתרים הנכונים והטובים ביותר מבחינתכם.

בניית פרופיל קישורים חיצוניים איכותי, כזה הכולל קישורים מאתרים חזקים היוצאים מתוכן איכותי ורלבנטי, מהווה חלק משמעותי מעולם הקידום האורגני. זו דרך בסיסית ומרכזית עבור אלגוריתם החיפוש של גוגל לקבוע עד כמה האתר שלכם פעיל ואטרקטיבי, עד כמה הוא מציע תוכן רלבנטי וערך מוסף ממשי לגולשים הנכנסים אליו. לכן, שווה להשקיע בפרופיל קישורים איכותי, ולחבור לאנשי המקצוע המתאימים לשם כך. זהו לב ליבו של קידום אורגני מקצועי ומוצלח, והדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם בטווח הארוך, ולדאוג כי הוא מפיק את כל התועלת ונהנה מכל היתרונות שיש לאינטרנט להציע לבתי עסק וארגונים כיום. 

כתבו לנו, אצלנו תקבלו ייעוץ אישי של מקדמת אתרים.

מעוניינים לקבל את המחירון שלנו בקובץ אקסל למייל? צרו קשר