מחירון פרסום כתבות עם קישורים

מחירון פרסום כתבות עם קישורים

אצלנו התשלום לאחר פרסום הכתבות
כיתבו לנו בווטסאפ לתאום תנאי תשלום

מחירון קישורים - פרסום כתבות עם קישורים

או כתבו לנו למייל לקבלת המחירון

קניית קישורים ופרסום כתבות – דרך מי כדאי לעשות את זה?

בעלי אתרי אינטרנט רבים מעוניינים לקדם את האתר שלהם באפקטיביות בתוצאות החיפוש של גוגל, ופונים לאסטרטגיות שונות של קידום אורגני SEO. אחד המרכיבים המרכזיים בקידום אורגני אפקטיבי הוא פרסום תוכן באתרים חיצוניים, והוצאות קישורים אל האתר שמנסים לקדם. קניית קישורים ופרסום כתבות בתשלום, מאמרי SEO, המהווים כלים בסיסיים והכרחיים לצורך בניית פרופיל קישורים איכותי, אך חשוב לדעת כיצד ודרך מי לעשות זאת על מנת שהתוצאות אכן יהיו טובות.

מה חשוב להכיר ולקחת בחשבון כאשר עוסקים בבניית פרופיל קישורים חיצוניים, קניית לינקים ופרסום תוכן שיווקי בתשלום? בפרט – דרך מי כדאי ומומלץ לפעול על מנת שהאסטרטגיה אכן תשיג את מטרותיה, ולא תפגע במאמצי הקידום של האתר (מה שיכול לקרות בקלות, כאשר לא יודעים מה עושים…)?

פרסום מאמרים בתשלום וקניית קישורים – כיצד עושים זאת בהצלחה?

על מנת שאסטרטגיה של פרסום מאמרי SEO באתרים חיצוניים לאתר שמנסים לקדם אכן תהיה מוצלחת ואפקטיבית, חשוב לעשות את זה כמו שצריך ודרך האנשים הנכונים.

למה הכוונה ב”כמו שצריך”? ובכן, מבחינת התוכן עצמו חשוב שהוא יעמוד בכמה קריטריונים חשובים: עליו להיות תוכן “איכותי” אשר באמת מכיל אינפורמציה רלבנטית בתחום בו הוא עוסק. על התוכן להיות כתוב בשפה תקנית ובצורה ברורה, לכלול מילות מפתח וביטויים מסוימים מספר מסוים של פעמים (לא יותר מדי), להיות באורך מסוים, לעלות לאתרים חיצוניים במועדים הנכונים ובתדירות נכונה וחשוב במיוחד – להיות מפורסם באתרים טובים ו”חזקים”. על פי רוב מדובר באתרים עם הרבה “טרפיק” (תעבורת גלישה יומיומית), אך לא כל אתר שזוכה להרבה כניסות מדי יום הוא בהכרח מתאים או אופטימאלי לצרכי הקידום ובניית פרופיל הקישורים החיצוניים של האתר שלנו.

בקיצור – צריך לדעת מה עושים ולהתייחס למגוון רחב של דרישות ופרמטרים שונים. לכן, הדבר המתבקש והמומלץ ביותר לעשות הוא לעבוד עם אנשי המקצוע הנכונים והרלבנטיים, אשר כבר מחזיקים בידע, בהבנה ובקשרים הנדרשים על מנת לעשות עבורנו את העבודה. כמובן שמקדמי אתרים הם המועמדים המתבקשים במקרה זה, אך לא כל מקדם/ת אתרים בהכרח יהיו באותה רמה מקצועית, או יצליחו להכניס את התוכן והמאמרים שלכם לאתרים המתאימים והנכונים.

בפרט, כדאי לעבוד עם מקדמי אתרים אשר מתמחים בפרסום כתבות בתשלום – כתיבה ופרסום של תוכן שיווקי  עבור קידום אורגני של אתרי אינטרנט. הם לרוב יציעו לכם שירות הכולל הן את אספקת התוכן עצמו (באמצעות כותבי תוכן מקצועיים עימם הם עובדים) והן את הקישור לאתרים הרלבנטיים בהם כדאי לפרסם את המאמרים. אנשי מקצוע הפועלים בתחום מסוים זה כבר שנים מחזיקים בקשרים ושיתופי פעולה עם בעלי ומנהלי אתרים גדולים, חזקים ורלבנטיים למיניהם, ויוכלו לדאוג לכך שהתוכן הכולל קישורים אל האתר שלכם יצליח להיכנס ולהתפרסם באתרים הנכונים והטובים ביותר מבחינתכם.

בניית קישורים חיצוניים איכותי, כזה הכולל קישורים מאתרים חזקים היוצאים מתוכן איכותי ורלבנטי, מהווה חלק משמעותי מעולם הקידום האורגני. זו דרך בסיסית ומרכזית עבור אלגוריתם החיפוש של גוגל לקבוע עד כמה האתר שלכם פעיל ואטרקטיבי, עד כמה הוא מציע תוכן רלבנטי וערך מוסף ממשי לגולשים הנכנסים אליו. לכן, שווה להשקיע בפרופיל קישורים איכותי, ולחבור לאנשי המקצוע המתאימים לשם כך. זהו לב ליבו של קידום אורגני מקצועי ומוצלח, והדרך הטובה ביותר לקדם את האתר שלכם בטווח הארוך, ולדאוג כי הוא מפיק את כל התועלת ונהנה מכל היתרונות שיש לאינטרנט להציע לבתי עסק וארגונים כיום. 

כתבו לנו, אצלנו תקבלו ייעוץ אישי של מקדמת אתרים.

פרסום כתבות ובניית קישורים – מדוע זה חשוב ואיך לעשות את זה?

במידה ואתם מחזיקים/מנהלים אתר אינטרנט ומעוניינים שהוא יופיע במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, וודאי התעניינתם כבר בתחום של קידום אורגני ונתקלתם בביטויים כמו “שירות קניית קישורים” או “פרסום כתבות בתשלום”. מדוע דווקא פעולות מסוג אלו, כמו גם פרסום תוכן איכותי באופן כללי, מהווים חלק אינטגראלי ומרכזי כל כך בעולם הקידום האורגני ומהי הדרך המומלצת לעשות זאת נכון ובאפקטיביות?

על מנת להבין מהו שירות קניית קישורים ומהי חשיבותו נפנה קודם להבין מהם בכלל קישורים חיצוניים (או “קישורים נכנסים”), מה תפקידם ומדוע הם חשובים כל כך. לאחר שנבין זאת, נפנה לאפשרויות העומדות בפנינו כבעלי/מנהלי אתר, וננסה להסביר איזו מהן היא הטובה והמומלצת ביותר, ומדוע.

מהם קישורים חיצוניים?

כשאלגוריתם החיפוש של מנועי חיפוש שונים, ובפרט גוגל, לוקח את הביטוי/מילה שחיפשנו ומציע עבורה אינספור עמודים של תוצאות חיפוש, הוא למעשה לוקח בחשבון פרמטרים רבים ושונים בנוגע לכל אתר ברשת, על פיהם הוא קובע את מידת הרלבנטיות והאטרקטיביות של אתר זה עבורנו. בין הפרמטרים השונים ניתן למנות את כמות התוכן שניתן למצוא באותו אתר, תוכן העוסק בנושא בו עסק החיפוש (הנושא של המילים/ביטויים אותם חיפשנו), מאחר ותוכן זה מעיד על מידת הרלבנטיות של אותו אתר עבורנו. באופן דומה, מתחשב אלגוריתם החיפוש גם בכמות האתרים והמקומות ברשת אשר מפנים אל האתר שלנו – אתרים אשר מפרסמים תוכן הכולל קישור אליו. ככל שישנם יותר קישורים או הפניות כאלו, כך סביר יותר להניח כי האתר שלנו מתמחה בתחום בו הוא עוסק ומציע ערך מוסף משמעותי לגולשים מרוצים.

אלו הם קישורים חיצוניים. קישורים מאתרים אחרים אל האתר שלנו, ובפרט כאלו היוצאים מתוכן איכותי אשר עוסק בנושא בו מתמחה האתר שלנו. בין הפרמטרים של גוגל לקידומו של אתר מסוים במעלה תוצאות החיפוש, נמצא גם פרופיל הקישורים החיצוניים של האתר המקודם – כמה קישורים חיצוניים יש לו ברשת, באילו אתרים בדיוק הם מופיעים, עד כמה הם אותנטיים ורלבנטיים וכיוצ”ב.

ככל שפרופיל הקישורים החיצוניים של אתר מסוים גדול ואיכותי יותר, כך הוא יסייע יותר לקדם אותו בגוגל. למה הכוונה ב”איכותי” בהקשר זה? ובכן, לא מספיק כי יופיעו ברשת הרבה קישורים אל האתר שלנו. חשוב ורלבנטי גם המקומות בהם מופיעים קישורים אלו – עדיף שהם יהיו באתרים “חזקים” יחסית אשר מוכרים היטב לגוגל ומארחים כמות גדולה של גולשים מדי יום, שהקישורים ייווצרו באופן שוטף לאורך זמן ולא בבת אחת, שהם באמת יובילו לתוכן אינפורמטיבי ובעל ערך עבור הגולשים המגיעים לאתר שלנו וכו’.

כיצד בונים פרופיל קישורים חיצוניים איכותי?

על מנת לקדם את האתר שלנו בצורה האפקטיבית ביותר לאורך זמן חשוב כאמור לבנות פרופיל קישורים חיצוניים איכותי, גדול וחזק עבור האתר. איך עושים זאת?

ובכן, ישנן כמה אפשרויות. אנו יכולים כמובן פשוט לנסות לכתוב תכנים ולפרסם אותם באתרים שונים, עם קישור אל האתר שלנו מוטמע בתוך התוכן. הבעיה היא כי באתרים ה”חזקים” באמת (כאמור – אלו המוכרים לגוגל, נהנים מתעבורת גלישה יומיומית גדולה וכו’) קשה להגיע ולפרסם תוכן, בטח שעל בסיס חודשי שוטף. כמו כן, את התוכן צריך לדעת איך לכתוב – חשוב שהוא יהיה אינפורמטיבי ובכמות מסוימת של מילים, שמילות וביטויי המפתח יופיעו בו בהיקף מסוים ולא גדול מדי וכו’. נקודה נוספת היא תדירות הפרסום – יצירת קישורים חיצוניים חדשים רבים בבת אחת עלולה להיראות חשודה ולגרום לאתר שלא להתקדם, למשל. יש לדעת באיזו תדירות להעלות תכנים חדשים עם קישורים נכנסים אל האתר שלנו.

לכן, הדרך המומלצת והיעילה ביותר לבנות פרופיל קישורים חיצוניים אשר באמת יהיה אפקטיבי ויתרום לקידום האתר שלנו היא באמצעות פנייה לשירות קניית קישורים. זהו שירות הניתן על ידי אנשי מקצוע מעולם הקידום האורגני, אשר מחזיקים בקשרים עם כל הגורמים הרלבנטיים – בעלי ומנהלי אתרים גדולים וחזקים בהם ניתן לפרסם, כותבי תכנים שיכתבו תכנים נוספים לפרסום מדי חודש בחודשו וכיוצ”ב. שירות פרסום כתבות  ובניית קישורים נחשב כיום לכלי בסיסי ונחוץ בעולם הקידום האורגני. זו הדרך היעילה ביותר לבנות פרופיל קישורים חיצוניים איכותי בזמן קצר יחסית, ולכך כאמור תרומה חסרת תחליף בקידום אורגני “אמיתי” וארוך טווח.

מעוניינים לקבל את המחירון שלנו של פרסום כתבות עם קישורים בקובץ אקסל למייל? צרו קשר
דילוג לתוכן