קניית קישורים לקידום אתרים אורגני

קניית קישורים לקידום אתרים אורגני

אצלנו התשלום לאחר פרסום הכתבות
כיתבו לנו בווטסאפ לתאום תנאי תשלום

קניית קישורים לבניית פרופיל קישורים לקידום אתרים.

קניית קישורים נחשבת לחלק אינטגראלי מעולם הקידום האורגני, אך חשוב מאד לעשות את הפעולה כמו שצריך – רכישת קישורים חזקים וטובים, מאתרים רלבנטיים. על מנת להבין היכן כדאי לקנות והיכן לא, מומלץ כמובן לעבוד עם אנשי מקצוע המתמחים בדיוק בתחום זה (מקדמי אתרים מקצועיים או בפרט מקדמים המתמחים בקניית קישורים ופרסום כתבות בתשלום באתרים גדולים). כאן חשוב גם כן לקנות קישורים מאתרים חזקים וכו’, אך חשוב מאוד מצד שני גם לא להגזים ולרכוש במחירים נמוכים ביותר כמויות גדולות של קישורים בעלי ערך נמוך.

מקדמי אתרים, צפו במחירון שלנו. המחירים הוגנים, שירות מקצועי ואדיב וניתן לשלם לאחר הפרסום.
אתם שולחים אלינו את המאמרים כולל התאריך בהם אתם רוצים שהמאמר יפורסם, אנחנו מפרסמים ושולחים אליכם את הלינק של הפרסום.

לקראת סוף החודש אתם מקבלים אקסל מפורט עם כל הקישורים.
מקדמי אתרים, לנוחויותכם ניתן לפצל את החשבוניות אם אתם רוצים לחייב ישירות את הלקוח שלכם.

על מנת להבטיח כי פעולות כמו שימוש בתוכן שיווקי ובניית פרופיל קישורים חיצוניים אכן יסייעו לקידום האתר חשוב להקפיד על כמה כללים בסיסיים, ולהימנע מפעולות מסוימות.

להלן מדריך כללי בנוגע לדרכים בהן רצוי להשתמש בתוכן שיווקי ופרסום כתבות בתשלום לקידום אתרים

בניית פרופיל קישורים לקידום אורגני ותוכן שיווקי בתשלום

הדרך הטובה ביותר להבטיח כי אתם משתמשים בכל הכלים הללו בצורה טובה ואופטימאלית היא לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים בתחום – מקדמי אתרים המתמחים בקידום אורגני ובפרסום כתבות בתשלום.

במידה ואתם קונים גם את הכתבות עצמן מכותבי תוכן חיצוניים לאתר (כמו גם דרך אתרים המציעים תוכן שיווקי או דרך מקדמי האתרים עצמם) חשוב מאוד לעבור על התוכן שכותבים עבורכם, לפחות בהתחלה, ולהקפיד כי מדובר בתוכן איכותי ורלבנטי, ללא שגיאות תחביר וכתיב, אמין ומדויק.

בחנות של link4web אתם יכולים לראות את כל האתרים המארחים בהם אתם יכולים לפרסם תוכן שיווקי עם קישורים

נקודה חשובה נוספת היא לקבוע את אסטרטגיית השימוש שלנו בתוכן לקישורים חיצוניים ופרסום כתבות – כמות התוכן שמעלים, והתדירות בה מעלים אותן.
חשוב שלא להעלות יותר מדי בבת אחת ואז להמתין חודשים רבים עד שמעלים שוב, ובמקום זאת מומלץ  להעלות מדי חודש מספר מאמרים באופן קבוע. גם זה מאותת על התנהלות אותנטית וטבעית של אתר פעיל ודינמי, במקום על ניסיון קידום מלאכותי ואגרסיבי.

סוגי קישורים שונים ותרומתם לקידום האתר

ניתן למנות כמה סוגים שונים ועיקריים של קישורים חיצוניים שניתן להוסיף למערך הקידום של האתר, וחשוב להכיר כי לא לכולם אותו המשקל ואותה ההשפעה בקידום על האתר. חלקם חשובים ויעילים יותר וחלקם פחות, ובהתאמה גם את חלקם קשה יותר להשיג מאשר אחרים.

בתור התחלה, חשוב להבהיר כי סוג ומאפייני האתר בו מעלים את התוכן הכולל את הקישור לאתר שלכם משנים המון. למעשה, זהו אולי הפרמטר החשוב ביותר בכל הנוגע לסוג הקישורים החיצוניים בהם כדאי להשקיע את זמננו וכספינו. על זה מבוססים גם שירותי פרסום כתבות או שירות בניית קישורים – הערך המשמעותי ביותר ששירותים מסוג זה יכולים לתרום לנו הוא ביכולת שלהם לדאוג לפרסם עבורנו קישורים מסוגים חזקים, ובאתרים חזקים ו”נחשבים” על ידי גוגל. אלו הם כאמור אתרים עם טראפיק גבוה, וותיקים, עם הרבה תוכן וכו’.


סוג הקישור החיצוני הטוב והחזק ביותר כנראה יהיה כזה המופיע בדף הבית של אתר גדול, איכותי ו”חזק”. במידה וניתן להשיג קישור שכזה, מה טוב, אך ברור כי זהו סוג של קישור שלרוב כמעט בלתי אפשרי להשיג. לכל אתר גדול ומוכר יש דף בית אחד עיקרי, ואם כל אתר שרוצה היה לקדם את עצמו יכול היה להכניס לשם קישור, דף הבית של אותו אתר היה מורכב אך ורק מקישורים… בכל זאת, במידה ומתאפשר לעשות זאת, גם אם רק באופן זמני ובתשלום, כדאי לשקול זאת בחיוב.

הסוג הבא בתור של קישור חיצוני מבחינת איכות ותרומה לקידום אתרים אורגני הוא קישור היוצא מתוך תוכן המועלה לאתר חיצוני כלשהו. זהו סוג הקישורים הקלאסי עבור שירות קניית קישורים ופרסום מאמרים – מעלים לאתר החיצוני תוכן חדש לחלוטין העוסק בנושא הרלבנטי עבור האתר המקודם, ובתוך התוכן מופיע בצורה טבעית ואורגנית קישור אל האתר אותו מנסים לקדם. העלה של מספר קישורים מסוג זה מדי חודש היא דרך מומלצת ומבטיחה יחסית לתרום משמעותית לקידום האתר לאורך זמן.

לאחר מכן מופיעים סוגים נוספים ופחות חזקים של קישורים – בפרט, קישורי סושיאל למיניהם (דוגמת nonfollow מהמדיה החברתית), קישורים בתגובות בפורומים וקישורים מתוך אינדקסים. בכל זאת, במקרים רבים עדיף לשלב בתמהיל הקידום החודשי גם כמה וכמה מקישורים אלו, אשר כן יכולים לעזור במידה מסוימת לבניית פרופיל קישורים עשיר ומגוון.

לכל שאלה אתם מוזמנים לפנות אלינו בווטסאפ, בטלפון או במייל link4web33@gmail.com

מעוניינים לקבל את מחירון הפרסום המלא בקובץ אקסל למייל שלכם? צרו קשר!