פרסום כתבות ובניית קישורים – כיצד לעשות זאת נכון?

פרסום כתבות ובניית קישורים – כיצד לעשות זאת נכון?

מערך קידום אתרים (אורגני וממומן) הוא כיום חלק בסיסי והכרחי מכל אתר של בית עסק המעוניין להפיק את מירב הפוטנציאל מהנוכחות באינטרנט. רק באמצעות קידום מקצועי ניתן להגיע למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש וגם להישאר שם לאורך זמן, ועל היתרונות הנלווים לכך אין צורך להכביר במילים. בעוד פרסום כתבות באינטרנט ובניית קישורים חזקים הם שתיים מהפעולות החשובות ביותר בכל מערך קידום מקצועי, חשוב להבין כיצד לעשותן נכון

מהי החשיבות הרבה כל כך של פרסום כתבות, כמו גם של בניית קישורים – הן פרופיל קישורים חיצוניים והן קישורים פנימיים בתוך האתר? בהתאמה – כיצד מומלץ לפעול בנוגע לפעולות אלו ועד כמה כדאי באמת להשקיע זמן, מאמץ ותקציב בפעולות הנ”ל.

חשיבותם של פרסום מאמרים ובניית קישורים לקידום עקבי ויציב בגוגל

על מנת לקדם אתר בגוגל בחיפושים עבור ביטויים ומילות מפתח רלבנטיות בצורה עקבית ויציבה לאורך זמן (כלומר – להביא את האתר לעמוד הראשון בתוצאות החיפוש ולדאוג כי יישאר שם לאורך שנים), נדרש להשקיע באופן שוטף ועקבי במספר פעולות ותחומים עיקריים. נרצה כמובן לדאוג כי דפי האתר תמיד מסודרים ומעוצבים בצורה הנכונה (באמצעות ביצוע אופטימיזציה), כי הוא אינו כולל תוכן מועתק או יותר מדי תוכן בלתי רלבנטי, כי הוא מקיים פעילות שוטפת ברשת ומעלה תוכן חדש כל הזמן ועוד. פרסום תוכן שיווקי הוא אחד הנושאים המרכזיים והחשובים ביותר מבחינת קידום אורגני, מפני שזו אחת הדרכים המרכזיות של אלגוריתם החיפוש של גוגל לדעת כי מדובר באתר פעיל ורלבנטי אשר מציע ערך מוסף משמעותי לגולשים – מציע תוכן רלבנטי.

בכל הנוגע לתוכן, לאלגוריתם של גוגל “אכפת” משני מאפיינים שונים: הראשון הוא כאמור התוכן באתר, ולכן יש לדאוג כי האתר כולל תוכן איכותי, מדויק ואמין, ובכמות מספקת. המאפיין השני הוא תוכן חיצוני – מאמרים וכתבות המתפרסמים באתרים אחרים, מהם יוצאים קישורים חיצוניים אל האתר המקודם עצמו. כאן נכנסים לתמונה קניית קישורים לקידום אתרים ופרסום כתבות – פרסום באתרים אחרים של מאמרים העוסקים בתחום בו עוסק האתר, ובנייה של פרופיל קישורים הכולל מערך של קישורים חיצוניים אשר מפנים אל האתר שלנו. נרצה להעשיר ולתחזק את פרופיל הקישורים החיצוניים באופן שוטף, על מנת להבטיח כי גוגל רואה באתר שלנו משהו חי ודינמי אשר כל הזמן פועל בתחומו, ולכן “אטרקטיבי” יותר עבור גולשים המתעניינים בתוכן זה וגם מקודם בהתאמה.

פרסום כתבות ושירות בניית קישורים – כיצד לעשות זאת בצורה יעילה?

לאחר שמבינים את החשיבות הרבה של פרסום כתבות ובניית קישורים לקידום אתרים נשאלת השאלה – כיצד עושים זאת בצורה מקצועית ויעילה לאורך זמן, מדי חודש בחודשו? לבעלי אתרים (לרוב מדובר בבתי עסק המתמחים בתחום מסוים, וגם מחזיקים אתר אינטרנט על מנת לשווק, למכור, להחזיק בפלטפורמה ליצירת קשר עם גורמים חיצוניים שונים וכו’) בדרך כלל אין את הזמן או הידע על מנת לקדם את האתר שלהם בצורה יעילה, ובטח שלא להתחיל וליצור קשרים עם אתרים אחרים ולבנות פרופיל קישורים חיצוניים. בנוסף, נדרשים קישורים חזקים, ולא סתם פרסום של מאמרים בכל אתר שמסכים לכך. קישורים חזקים, בהקשר זה, הם קישורים היוצאים מאתרים חזקים, המתאפיינים בהרבה תנועה של גולשים ובפעילות ערה לאורך זמן.

לכן, הפעולה המתבקשת בהקשר זה היא קבלת שירות בניית קישורים ופרסום מאמרים בתשלום, כחלק אינטגראלי ממערך קידום האתר. במידה ולא מקדמים את האתר בצורה מקצועית ושוטפת אצל מקדם/ת אתרים מקצועיים, ניתן לשכור שירותים אלו בלבד בנפרד. אנשי המקצוע המתמחים בכך (לרוב מדובר במקדמי אתרים בעצמם – אנשי מקצוע עם קשרים לאתרים “חזקים” רבים וידע טכני רלבנטי) מעניקים שירותים אלו גם בנפרד, ובצורה נקודתית או שוטפת. לשירות זה ניתן לצרף גם הזמנה של התוכן עצמו, מכותבי תוכן מקצועיים, או לכתוב בעצמכם את התוכן מדי חודש ולהעבירו למי שנותן לכם את השירות. כך תוכלו להבטיח כי באופן שוטף אתם מפרסמים תוכן חדש באתרים חיצוניים שונים ובונים באופן עקבי ויציב פרופיל קישורים חיצוניים, אשר יסייע לאתר שלכם להתקדם בגוגל בצורה יסודית ויציבה אשר תחזיק מעמד לאורך זמן.

אין לחשוש מכך שמדובר בקנייה של קישורים או לינקים לקידום אתרים  – מדובר בשירות לגיטימי ומקובל ביותר, בו משתמשים אינספור אתרים בארץ ובעולם. זו הצורה בה פועל האינטרנט כיום, והדרך הטובה והמבטיחה ביותר עבור אינספור עסקים הפועלים בתחומים תחרותיים להישאר רלבנטיים באינטרנט, ולהצליח לממש את הפוטנציאל העצום של האתר של בית העסק.

למחירון הקישורים שלנו ופרסום הכתבות כנסו
https://link4web.co.il/price-list

לינק4ווב – החברה המובילה בתחום של קישורים (לינקים) לבניית פרופיל קישורים במסגרת קידום אתרים אורגני (SEO)
כיתבו לנו בווטסאפ

מעוניינים לקבל מחירון פרסום כתבות עם קישורים לקידום בקובץ אקסל למייל? כתבו לנו!

דילוג לתוכן