לינקים לקידום אורגני – מאפיינים עיקריים חשובים

לינקים לקידום אורגני – מאפיינים עיקריים חשובים

פרופיל קישורים חיצוניים טוב נדרש עבור כל מערך קידום אורגני מקצועי אם ברצוננו להשאיר אתר זה במעלה תוצאות החיפוש לאורך זמן. לכן משתמשים מרבית בעלי האתרים בשירות בניית קישורים, המבטיח פרסום מאמרים באתרים “חזקים”, מהם ייצאו קישורים חזקים. כאשר מדובר ביצירת לינקים לקידום אורגני, קיימים כמה מאפיינים עליהם חשוב במיוחד להקפיד

 

מה הופך קישורים חיצוניים לקישורים חזקים ויעילים מבחינת תרומתם לקידום האורגני של האתר? אילו שיטות ליצירת קישורים לקידום אתרים הן שיטות מסוכנות מהן כדאי להיזהר ולהימנע? וכיצד נגיע לבנות פרופיל קישורים איכותי ויעיל אשר באמת יאפשר לנו לקדם את האתר ביציבות לאורך זמן?

קישורים טבעיים ככל הניתן ומאתרים חזקים ומוכרים

מה הופך קישורים חיצוניים לקישורים איכותיים ואפקטיביים לקידום האתר? ובכן, על מנת שפרופיל הקישורים החיצוניים יהיה אופטימלי ויעיל בהשגת המטרה לשמה הוא מוקם (כלומר – קידום אורגני יעיל של האתר), חשוב שהקישורים החיצוניים יהיו באתרים “חזקים” למיניהם. הכוונה היא בעיקר לאתרים אמינים וגדולים אשר זוכים להרבה טראפיק, ופועלים לאורך זמן. לא אתרים קיקיוניים ו”מזויפים” אשר מבט מהיר בהם מראה מיד כי הוקמו במיוחד למטרת הוצאת קישורים. האלגוריתם של גוגל יודע לזהות עד כמה אותו אתר הוא גדול, פעיל ולכן גם אמין, ומתגמל בהתאם – ככל שפרופיל הקישורים החיצוניים שלנו יורכב  מקישורים המופיעים באתרים גדולים ונחשבים יותר, כך הוא יסייע יותר למאמצי הקידום שלנו.

בנוסף, נרצה שקישורים אלו יהיו כמה שיותר “קישורים טבעיים“. כלומר, באופן אידיאלי היינו מעדיפים שאתרים גדולים שונים יפרסמו באופן “ספונטני” כתבות אשר כוללות קישורים אל האתר שלנו. זה כמובן עשוי לקרות מדי פעם, במיוחד אם האתר שלנו פעיל, איכותי בעצמו ומציע ערך מוסף משמעותי, אך זה אף פעם לא מספיק. אף אתר כמעט לא זוכה פשוט לאינספור קישורים חיצוניים ספונטניים וטבעיים לגמרי בצורה שוטפת, לפחות לא מספיק על מנת לקדם אותו לאורך זמן. לכן, כמעט כל אתר שמקדם עצמו בצורה מקצועית גם כולל במסגרת הקידום שירות בניית קישורים באמצעות פרסום כתבות, אך את הקישורים הללו חשוב שמקדמי האתר יעשו בצורה מושכלת ומקצועית, כזו הכוללת קישורים בעלי מאפיינים “טבעיים” ככל הניתן. למשל – חשוב שהקישורים יופיעו בתוך המאמר בצורה אלגנטית ולא כזו הנראית מאולצת ומזויפת. כדאי שהמאמרים יתפרסמו בכמה אתרים שונים, ולא בצורה מוגזמת ובלתי אמינה (כלומר, לא לפרסם עשרה מאמרים שונים באותו אתר בחודש אחד, אלא לפרוס ולגוון את מאגר האתרים בהם מפרסמים). כמו כן, כדאי שיהיה קשר כלשהו בין תוכן המאמר גם אל האתר שלנו, אליו המאמר מקשר כמובן, אך גם אל האתר בו הוא מופיע.

כל זה יגרום לקישורים להיות ולהיראות טבעיים יותר, ולכן יהפוך אותם לקישורים חזקים יותר.

מאילו שיטות של בניית קישורים לקידום אורגני מומלץ להימנע?

כמו שישנן דרכים ושיטות מומלצות ליצירת פרופיל לינקים לקידום אורגני אשר יהיו מוצלחים, טבעיים ואפקטיביים, כך קיימות גם פעולות ושיטות מהן מומלץ ביותר להימנע, ולוודא כי אנשי הקידום שלכם לא נוקטים בהן. אלו הן שיטות שעלולות לעלות לאתר ביוקר במידה וגוגל מזהה אותן ומחליט “להעניש” עליהן באמצעות הורדה דראסטית בדירוג האתר בתוצאות החיפוש. שיטות אלו נכללות לעיתים תחת מה שמכונה “קידום שחור” – קידום אתרים הנעשה בשיטות לא לגיטימיות ובעייתיות.

למשל – שימוש בתוכנות אשר יוצרות אלפי קישורים שונים בפרק זמן קצר, או לחילופין בשירותים שמעניקים מקומות שונים בעולם השלישי דוגמת קבוצות גדולות של אנשים מהודו, בנגלדש וכיוצ”ב אשר יושבים ומקימים עבור האתר שלכם קישורים רבים בבת אחת. במקרים רבים גוגל יכול לזהות כי מדובר בפעולת קידום שחור לא לגיטימית, וכאמור להעניש את האתר שלכם על כך.

דוגמאות נוספות הן שימוש מופרז במילות מפתח, העתקה של תוכן ממקומות אחרים ברשת, טכניקות של מיסוך במסגרתן מציגים לגוגל תוכן שונה מזה שמציגים לגולשים שמבקרים בפועל באתרים ועוד.

חשוב מאוד להימנע מפעולות שכאלו, ולדבוק בפעולות קידום אורגני לגיטימיות.

 

אז כיצד לעשות זאת?

הדרך הלגיטימית והיעילה לבנות פרופיל קישורים לקידום אורגני אשר באמת יהיה יעיל ויסייע לקידום עקבי של האתר היא באמצעות קניית קישורים, ופרסום מאמרים בתשלום.

אנשי מקצוע המתמחים בשירותים אלו מחזיקים בקשרים עם אתרים גדולים ופעילים רבים, כמו גם עם כותבי תוכן מקצועיים אשר יכתבו תוכן חדש ומקורי עבור כל מאמר בכל פעם מחדש. כך, הם יכולים לספק לאתר שלכם פרופיל קישורים חיצוניים איכותי וטבעי יחסית, הכולל פרסום של תוכן לגיטימי באתרים אמיתיים וחזקים.

 

מעוניינים לקבל מחירון פרסום כתבות עם קישורים לקידום בקובץ אקסל למייל? כתבו לנו!

דילוג לתוכן